czwartek, 8 sierpnia 2013

very hot

bluzka - river island / spodenki - pepco?


Cześć :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest strasznie gorąco, tak aż nie da się wytrzymać. Zazwyczaj w takie dni nie ruszam się z domu, bo na dworze bym się chyba ugotowała. Z tego powodu muszę sobie znaleźć jakieś zajęcie w domku, bo nie chce cały dzień siedzieć na komputerze. Zazwyczaj jak mi się nudzi biorę się za czytanie książki. Dlatego połowę dzisiejszego dnia spędziłam na czytaniu i pomaganiu babci w porządkach. Postanowiłam także zbierać pieniądze na lustrzankę, żebym mogła mieć o wiele lepsze zdjęcia, dlatego postawiłam w pokoju świnkę skarbonkę, z której nie mogę wyjąć pieniędzy. Myślę, że to dobry pomysł, dzięki czemu szybciej kupię aparat:) A Wy jak radzicie sobie z nudą?

16 komentarzy:

  1. ja osobiście sobie nie radzę, leżę i staram się jakoś ochłodzić oglądając niekrytego krytyka :)

    zapraszam mojarzeka.blogspot.com jeśli masz czas to skomentuj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie masakryczny gorąc :P
    Obserwujemy? Jak tak to zacznij i napisz to na moi blogu.
    shi-shi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka. Ja też staram się nie wychodzić z domu podczas takich upałów :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka :) No gorąc jest okropny .. ;/
    Też zbieram kasę w ten sposób czasem jest trudno ale trzeba oprzeć się pokusom i czekać na wymarzony zakup :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziś trochę sprzątałam, czytać, też trochę poczytałam, może zarz też coś poczytam ^^
    Ja też zbieram kasę, ale jeszcze na bliżej nie określony cel, ale zawsze kasa się przyda, więc nie mam się o co martwić ; P
    W wolnych chwilach serdecznie zapraszam do mnie ; ]

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to czytam , rysuje i oglądam filmiki / tutoriale różne ;3. A czasem to ćwicze ale teraz rzadko ;c
    Śliczna bluzka * - *

    + obserwuje ♥

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty Little Liars ksiazka i serial :D plus rysowanie :D
    a przestalam cwiczyc xD
    boskabluzka :D


    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak jak ty czytam, pomagam, ćwiczę rysuje, i takie tam :D

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/
    Tak obserwujemy, ja już! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki brzuszek :3
    Harry Potter <3
    ja się obijam :P
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz zostaję na dłużej :) zapraszam również do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog *.*

    http://kochajsny.blogspot.com/ Zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadniesz, skomentujesz, ja obserwuję i myślę że się zrewanżujesz =) Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna koszulka *.* Ja tam nie przepadam za harrym potterem, ale każdy ma inny gust ;D

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka boska, uwielbiam azteckie wzory :D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka najlepsza na nudę! ;)
    Obserwuję.

    Zapraszam:
    darkabanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna notka super zdjęcia ;)
    Weszłam skomentować i licze na rewanż ♥
    holiday-stories-gabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń