środa, 7 sierpnia 2013

20 faktów o mnie

1. Zawsze na śniadanie jem mleko z płatkami, albo kanapki.

2. Jestem w Harcerstwie już 3 lub 4 lata. 


3. Nienawidzę jak ktoś krytykuje to co robie i wtrąca się w nie to co trzeba.

4. Zbytnio nie ufam ludziom, i nie za szybko się do nich przywiązuje.

5. Gdy jest strasznie gorąco nie chce wychodzić z nikim na dwór.

6. Jestem uzależniona od twittera i moge siedzieć tam cały dzień.


7. Różnie znoszę krytykę, w zależności od kogo ją odbieram. Przyjaciele , znajomi - staram się poprawić. Jakieś anonimy - zazwyczaj mam do w dupie.

8.  Uwielbiam oglądać te trzy seriale: Skins, Gra o Tron, Pamiętniki Vampirów.

9.  Moimi idolami są Justin i Demi.

10. Przyjaźń to dla mnie duże pojęcie i nie jestem pewna, czy mam taką osobę.

11. Gdy mam zły dzień jestem nie miła dla wszystkich.

12.  Uwielbiam święta Bożego Narodzenia i śnieg za oknem.


13. Uwielbiam cukierki z galaretką w środku.

14. Gdy mam zły humor słucham smutnych piosenek żeby jeszcze bardziej się dobić.

15. W wakacje praktycznie zawsze mam pomalowane paznokcie.

16. Ważę 47/48 kg i mam około 172 cm wzrostu.

17. Uwielbiam czytać i oglądać Harrego Pottera  niezliczoną ilość razy.

18. Zawsze gdy idę na gofry wybieram sobie gofra z bita śmietaną i dżemem truskawkowym.

19. Nie lubie oglądać telewizji, bo nigdy nie leci nic fajnego.

20. Jestem zawsze głodna. 


Hej:) Z powodu tego, że nic się u mnie nie dzieje i na razie nie mam zbytnio pomysłu na tematyczną notkę to wybrałam 20 faktów o mnie co pozwoliło wam lepiej mnie poznać. Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:) Notki nie będą się pojawiać codziennie, bo myślę, że nie ma sensu pisać na siłę. Dziękuje za wszystkie komentarze w poprzednich notkach :) 

24 komentarze:

  1. Też uwielbiam cukierki z galaretką i jestem zawsze głodna :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętniki Wampirów. Cukierki z galaretką :) Fajneee fakty :D
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie zazdroszczę ci wzrostu!
    Belieberka kasgbjsdgyasdffg <3



    sarabrych.blogspot.com <- zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Belieber <3 Skins<3 Mamy trochę wspólnego
    Fajne fakty. Na siłę nie pisz postów bo wtedy wychodzą takie nijakie, a czytelnicy poczekają kilka dni :)
    Fajny blog.
    Ja już obserwuję teraz twoja kolej :)

    http://blogodm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy trochę wspólnego jeśli chcpdzi o 20 , 13 i 8 ;)
    ciekawa notka ;3 obserwuję i licze na cb wiesz jakie to ważne :)
    http://sparkle-offical.blogspot.com/ czekam na następną notkę;333

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Pamietniki Wampirow i Skins<3
    Pewnie ze obserwujemy, ja juz i czekam na to samo:)
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem zawsze głodna! :D Obserwujemy? (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam skins ♥
    obserwuję :)
    www.kolorowa--szachownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. też nie mogę żyć bez twittera o.O. Aż wejdę na niego! ;D

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już też bez twittera i jestem wiecznie głodna :P
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    czarnakreska-barw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to bardzo masz fajnego bloga! Super piszesz. ;) Ogólnie to w wielu faktach jestem podobna. c;
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też uwielbiam cukierki z galaretką *.*
    http://take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna notka ,super zdjęcia :) Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu. peggy-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna i masz śliczne włosy :)
    Pewnie że obserwujemy ;)
    Ja już teraz ty :
    holiday-stories-gabi.blogspot.com
    Mam nadzieje że zaobserwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń