poniedziałek, 12 sierpnia 2013

back to school

back to school #1

hei:)Jak wicie zostały nam tylko 3 tygodnie wakacji i trzeba wracać do szkoły. Już dawno myślałam, żeby kupić sobie torbę, ponieważ od zawsze miałam tylko plecaki. Jednak, gdy wybrałam się na zakupy i zobaczyłam ten plecak w croppie od razu go wzięłam. Myślę, że z plecakiem będzie mi o wiele wygodniej, z powodu tego, że mieszkam daleko od szkoły i byłoby mi ciężko.


Kosztował on jedyne 49zł, bo był na przecenie z około 120zł. Bardzo mi się podoba w nim to, że ma ten brązowy spód, który jest tak jakby skórzany. Ma aż 4 komory, dzięki czemu jest bardzo pojemny. No i oczywiście ma wzór moro, z którego jestem zadowolona :)

5 komentarzy:

  1. Fajny plecak, ja wolę plecaki od torby są wygodniejsze :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny ten plecak <3 !
    Masz ślicznego bloga :)
    Obserwujemy?

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję ;3
    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny plecak. =)
    Obserwuje. Mam nadzieje, ze Ty tez.
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję ;p
    twoja kolej
    fajny plecak :) ja zawsze byłam z torbą i teraz szukam plecaka
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń