wtorek, 13 sierpnia 2013

optymistycznie



Hej:) Dzisiaj zaczęłam dobrze dzień, zjadłam pyszne śniadanie, posprzątałam w pokoju i  ubrałam się. Zazwyczaj na śniadanie jem kanapki z serem żółtym i pomidorkami oraz herbatkę z cytrynką. Czasem się zdarzy, że zjem mleko z płatami w zależności jakie mam aktualnie płatki. W końcu się ogarnęłam i wychodzę na dwór z Natalią, bo można oszaleć cały tydzień w domu! Ostatnio nabrałam dużo pomysłów na ciekawe notki, dlatego będą się pojawiały dosyć często:)

10 komentarzy:

  1. Bardzo masz ładny wygląd. Taki oryginalny. To właśnie lubię. ;) Ja nie lubię pomidorków. :D
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie proste, ale bardzo smaczne śniadania! :)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie śniadanie :)

    Jasne, że obserwujemy :) Ja już :)

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja codziennie tylko platki XD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zawsze jem kanapki na śniadanie :3
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz!;)
    Super blog, ja też najbardziej na śniadanie lubię żółty ser! ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. JA uwielbiam takie proste śniadania ♥

    Masz bardzo ładny , ciekawy blog ! Jasne , że obserwuję !!

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszne sniadanko :) czekam na notki ;)

    malinovva.blogspot.com
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń