piątek, 16 sierpnia 2013

time goes by

hejka:) Ostatnio przyszła do mnie Weronika, ponieważ jakoś ostatnio się nie widziałyśmy.Ogólnie w te wakacje zbytnio nie ruszałam się z domu i co skutkuje na mojej wadze. Wiem, ze nie jestem gruba, bo waga 48 to nie jest dużo, ale patrząc, że przed wakacjami ważyłam około 44/45 to jednak widać różnice. Jednak przez to lato strasznie się rozleniwiłam, bo jeszcze rok temu latałam codziennie do miasta, żeby pójść na orlik, spotkać się ze znajomymi. A jakoś teraz już mnie to tak nie kręci, wystarczy mi spotkanie nawet tylko raz w tygodniu. Dlatego myślę, że z wiekiem to się zmienia, to uczucie, że staje się coraz starsza jest straszne, boje się starości, chciałabym być jeszcze w przedszkolu i niczym się nie przejmować.






3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam = D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, ja też przez te wakacje się rozleniwiłam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blog ♥

    Nominuję Ciebie do Libster Blog Award! Więcej dowiesz się na moim blogu:
    http://agnieszkaagness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń