poniedziałek, 2 września 2013

grillowanie






Hej:) No więc na takie ładne zakończenie wakacji w piątek byłam na grillu z paroma osobami z harcerstwa. Było na prawdę fajnie, chociaż grill nam się troszkę rozwalił i się zaczęła trawa  palić, ale no nic nie poradzę. Dzisiaj pierwszy dzień w szkole, spotkałam moją klasę po wakacji i jakoś za nią nie tęskniłam. Ogólnie nie wyobrażam sobie wstawania o 6.30, uczenia się i rzadkiego wychodzenia z domu. Nie chce już końca wakacji to mnie tak przygnębia.

A jak u Was pierwszy dzień szkoły?

6 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, ja też nie chcę końca wakacji :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też tak bardzo przygnębia powrót do szkoły.. wrr. :c
    mimo wszystko, powodzenia w tym rorku! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog ;)


    skomentujesz ? obserwujemy ?
    http://tylepieknailekobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. :) Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń