czwartek, 1 sierpnia 2013

i love sun

Cześć:) Własnie wróciłam znad jeziora Krasnego,  na którym byłam z Weroniką i jej rodziną. Było troszkę  chłodno, ponieważ cały czas wiało i zachodziło słońce. Ale już jak zaczęłyśmy się kąpać i skakać sobie z materaca to było ciepło. Jak już mówiłam ostatnio na starym blogu, że jutro wybieram się na Słoneczny Wrotków z Asią i myślę, że pogoda wypali i będzie na prawdę fajnie. W przeciwieństwie to tamtego tygodnia mam zamiar wziąć aparat, ponieważ strasznie nie lubię jakości moich zdjęć na telefonie.


A jak wam mijają wakacje?

20 komentarzy:

  1. zawsze tak jest, a potem w wodzie cieplej niż na "powietrzu" :D
    ładny blog <3
    moze obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj mnie i napisz a ja na 100% się odwdzięcze :)
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    i jeszcze jedno... bardzo cię proszę, mogłabyś spełnić jedno z moich "marzeń"?

    odwdzięczę się jak chcesz, po prostu kliknij na moim blogu w baner po lewej stronie

    uszatkaa.blogspot.com


    błagam, pomóż ;_;

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo moglas mnie nad jezioro zabrac :P
    sliczne zdjecie :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie. Bardzo podoba mi się Twój blog, dlatego obserwuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fotka. ;D
    Wakacje mijają i to tak szybko, że mam wrażenie jakbym zmarnowała połowę wakacji. :/
    Życzę miłego i udanego spotkania z Asią. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://truelifebev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łojej jakaś ty ładna *.*
    Czekam na fotorelację c;

    helloiamcarla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)
      Niestety nie pojechałyśmy bo dzisiaj jest zimno , ale na pewno niedługo sie pojawi :)

      Usuń
  6. Masz piękny wygląd bloga *.*. Śliczne zdjęcie ;)

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W weekend będę nad jeziorem.. oj bedzie się działo :) Świetne zdjęcia :)

    reggaeismyrastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już nad jeziora nie jeżdże, bo się boje ale bardzo lubie morze! <3
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mamy coś wspólnego ;d ja odkąd kupiłam aparat nie robię zdjęć telefonem, ma straszną jakość :)
    świetny blog ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, ale zdarza się, że go nie mam to wtedy jest słabo:)

      Usuń
  10. Ładne zdjęcie, fajnie masz na blogu.
    Obserwuję :) Twoja kolej
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń