sobota, 24 sierpnia 2013

smile


Hej:) Dzisiaj po posprzątaniu wybrałam się na dwór z Asią, ponieważ od dłuższego czasu w ogóle się z nią nie widziałam. Już nawet zapomniałam jak to jest się śmiech i mieć odpały. Biegałyśmy po całym Świdniku, zęby tylko pójść do każdej Biedronki i znaleźć zeszyty i teczkę z Justinem. ZNALAZŁYŚMY! Jestem zestresowana, bo został tylko tydzień wakacji, a ja nie chce wracać do szkoły i znowu się uczyć. Ale dam rade, w końcu to 2 klasa gimnazjum i muszę mieć pasek. Zresztą nie mogę się doczekać świąt Bożego Narodzenia, bo lubię siedzieć w ciepłym domku, w sweterku i patrzeć jak śnieg sypie za oknem. Coraz bliżej święta.

Chcecie już do szkoły?

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, też nie chcę iść do szkoły :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, z przyjemnością się czyta i zostaję z pewnością na dłużej ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne wpisy tu masz :D
    a zdjęcie jest extra ;p

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wakacje się nie skończyły, a ty już o świętach, hahha
    Fajne, pozytywne zdjęcia!
    Ja dzisiaj idę szukać rzeczy z Justinem, hihi

    http://sprawic-aby-sny-byly-realne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia!
    Też nie chcę wracać do szkoły, ale takie życie...
    Święta, święta, ja chcę Mikołajki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądacie fantastycznie ;-) Torebki meeeeega <3
    a średnio mi się chce do sql wracać;p
    Obserwujemy? Ja już www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń